2015. április 15., szerda

6. fejezet

 A szobámba belépve fura érzésem támadt. Néznek. Vagy követnek. Petra, túl sok a maffia, a szobádba vagy, hogy a francba követhetnének, nézhetnének?!
 De mégis, van valami fura. Mintha nem ez lenne az én szobám. Mintha vendégségbe lennék. De ez az enyém. Az biztos.
 Akkor meg...?
 Bekapcsolom a gépem, és rögtön bevillan a skype ablak.
 Bandegauz Feketa: Most aztán bajban vagy :/
 Mi van? Bejelölt. Visszajelöltem, és láttam, hogy fent van. Így írtam neki.
 Peetra <3: Mi van?
 Bandegauz Feketa: Ma beszéltél Marcival?
 Peetra <3: Előbb, mond meg, honnan ismered őt!
 Bandegauz Feketa: Ezt kérdezhetném én is...
 Peetra <3: Az oszt társa vagyok. Mi a farncot kerestél? Ki vagy már?
 Bandegauz Feketa: *francot. Marci nem beszélt róla?
 Peetra <3: Sok mindenről beszélt - váltottam én is titokzatosra
 Bandegauz Feketa: Sok mindenről nem...
 Peetra <3:  vanÍgy, de honnan tudod a nevem? Kezd elegem lenni -.-
 Bandegauz Feketa: Honnan ne tudnám?
 Peetra <3: Sok mindenkitől nem tudnád, vagy mi :D Ja, és úgy döntöttem utállak.
 Bandegauz Feketa: Utálj.
 Peetra <3: Utálllak.

 Hogy ki a franc volt ez a  Beandeaguz Feketa? Nm tudom. És hogy tudni akarom e? Már az sem érdekel, hogy ki. Lehet egy osztály társam álnéven, lehet Marci ismerőse.
 A fura érzés továbbra sem múlt el.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ahogy írsz! Remélem Minnél hamarabb hozod a kövi részt! Katniss

    VálaszTörlés